woensdag 1 januari 2014

Wat zie ik er toch weer goed uit!

Vandaag is het echter anders dan de titel doet vermoeden. Ik zou mezelf wel graag willen verheerlijken zoals hier, maar dat zit er echt niet in. De kater overrompelt de geest van mijn gedachte. De kater die gisteren gefabriceerd werd door het nuttigen van bier, bier en nog meer bier.
Vanmorgen keek ik in de spiegel tegen de Amsterdamse zedenbuurt, de Wallen. Echter is het niet zo dat deze zoals in Amsterdam kromp, maar ze waren groter dan ooit. Mijn bloeddoorlopen ogen maakte het totaalbeeld zeker niet fraaier. Tel daarbij nog eens mijn Catweazle-kapsel op en je hebt een brok ellende voor je neus staan, maar eerlijk is eerlijk; het was het allemaal waard.

Een prachtige avond gehad in het mooie, pittoreske, dorpje aan de Maas genaamd: Wessem. In een van de mooist gelegen kroegen ter wereld. Het was een avond vol naar knoflook meurende tapas. Iets dat 's avonds zeer zeker geroken kon worden in de desbetreffende kroeg en ook daags erna. Het bier vloeide rijkelijk en de shotjes vlogen om de oren om uiteindelijk om half 6 in mijn bedje te eindigen. 't Veerhuis, bedankt voor de prachtige avond. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten