woensdag 15 januari 2014

Een bril maakt je slim.

Jaja. Ik heb ook een bril, maar maakt die bril me slimmer? Dat weet ik zo net nog niet. Wel kreeg (in de beginperiode) ik vaak te horen dat ik er slim uit zag. Nu is dat echter weer weg. Ze weten immers gewoon wie er achter die bril zit. Raar trouwens dat Clark Kent's cover een bril is, maar dat terzijde.

Toch ben ik van mening dat een bril je er echt slimmer laat uitzien, dus ook mij. Ik pleit er dus ook voor dat iedereen met een hoge functie vanaf nu(!) een bril gaat dragen. Een bril moet staan voor intelligentie. Dus ben je slim en heb je goede ogen? Schaf een nepbril aan! Ben je dom en heb je slechte ogen?  Neem lenzen! 

Ach, eigenlijk was dit gewoon de opbouw naar een deel leuke plaatjes van dieren met een bril. Die beesten kunnen er ook gewoon verdomd slim uitzien.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten